Frankrijk - Reisverslag uit Roybon, Frankrijk van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu Frankrijk - Reisverslag uit Roybon, Frankrijk van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu

Frankrijk

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Jurgen&Marjon

23 Juni 2016 | Frankrijk, Roybon

Al even niets meer laten horen, maar denk maar zo we moesten het vertrek van Corsica verwerken:) Wat een mooi eiland en we hebben besloten daar zeker nog een keer naar toe te gaan. We zijn Zondag overgevaren naar Nice, door eerder slecht weer was de overtocht vertraagd en kwamen we pas om 23.30 aan in Nice. Wij zelf hebben geen last gehad van slecht weer, wij konden juist genieten van een hele mooie zonsondergang en ik heb zelfs een walvis(potvis) gezien. Rond 24.00 waren we Nice uit en hebben op een parkeerplaats een heerlijke kalfsstoofpot zitten eten die we nog hadden. Daarna zijn we nog een stuk gaan rijden en om ongeveer half 4 hebben we een parkeerplaats opgezocht en zijn even gaan slapen. Om een uur of half 8 zijn we weer gaan rijden en op half 9 waren we bij de camping waar we mijn ouders getroffen hebben. De afgelopen dagen veel met ze bij gekletst en dat was heel gezellig. Vanavond gaan we hier op de camping nog lekker eten met z'n vieren en dan gaan we morgen weer verder richting huis. Het eind is inzicht van een heerlijke geweldige reis. Wij hebben ervan genoten en voelen ons ook heel erg bevoorrecht dat we dit hebben mogen doen. Ik weet niet of er nog een verslag volgt maar dit wil ik vast geschreven hebben.

• 23 Juni 2016 - 12:48

Pa En Ma:

Leuk, maar wie weet maak je toch nog weer iets leuks mee wat je direct kwijt wilt aan je volgers. Dat horen we dan nog wel. Wij gaan morgen naar Tante Trienke, die heeft in de vakantie een keer of wat gebeld hoe het nu moest want ze had een ontsteking op de rug en de dokter deed een ingreep niet in het huis, maar natuurlijk wel. Dus we gaan nu maar eerst dan is dat hart ook weer gerust. Jullie nog een klein stukje, ik zou niet te vroeg uit het goed weer gebied gaan, want het is overal berenweer. Geniet nog van je laatste ritten en dan tot 2 juli denk ik he. Pa en Ma.

• 23 Juni 2016 - 13:19

Rineke:

Time flies. Altijd als het leuk is, gaat het heel snel. Jullie hebben nog een aantal mooie dagen te gaan. Geniet er maar van. Alvast van hier een goede reis terug naar huis.

• 23 Juni 2016 - 17:13

Ewald:

Goeie reis verder en wel(kom) thuis!

• 23 Juni 2016 - 19:33

Joost:

wat een vakantie ! ik kan me voorstellen dat jullie zo langzaam mogelijk naar huis komen. maar in je vakantie snachts rijden is niet normaal ! zorg maar dat je uitgerust thuiskomt.
    geniet nog even met volle teugen. de reisverslagen waren aangenaam om te lezen, jammer dat het eind in zicht is, maar de rest horen we we in Zevenbergen. Welkom thuis , straks.
    Joost