Hoe is het nu met ons ;-) - Reisverslag uit Tempio Pausania, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu Hoe is het nu met ons ;-) - Reisverslag uit Tempio Pausania, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu

Hoe is het nu met ons ;-)

Door: Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen&Marjon

11 Juni 2016 | Italië, Tempio Pausania

Even voor onze volgers een update over onze avonturen en tochten, ook naar aanleiding van wat vragen.
Het gaat uitstekend met ons, afgezien van een plotselinge aanval van hooikoorts en wat last van een incidentele muggenbult mogen we niet klagen.
De techniek laat ons inmiddels ook niet meer in de steek, alhoewel ik wel wat ruzie heb gehad met het linker knipperlicht van de caravan.
Onze camping ligt zo afgelegen dat we geen 4G signaal voor ons Mifi modempje hebben dus onze internet verbinding is zeer traag te noemen.
Over het eten in Italië kunnen we kort zijn, we hebben heerlijk kunnen eten. Pizza, Bruccieta, diverse soorten vis, pasta, allemaal heel lekker maar wel aan de prijs.
Hebben we ook wild gezien onderweg? Nou, wel wat roofvogels maar verder alleen road kill. Idd een hert, een vos, en dassen, maar allemaal morsdood. Vlak voor deze camping een schildpad op de weg(deze levend), wat wel grappig is want de camping heet 'Baia Blu la Tortuga'.
Morgen nemen we afscheid van Italië en varen we naar Corsica, benieuwd wat we daar allemaal gaan zien.
Iedereen de hartelijke groeten van ons tweetjes, nog 2,5 week en dan brengen we wat zon mee naar Nederland ;-)

• 11 Juni 2016 - 13:44

Pa Boer:

Zo dus weer bootje varen hoe lang is deze tocht ?

• 11 Juni 2016 - 17:00

Pa En Ma:

Corsica zal jullie vast bevallen, we hebben er in 1990 met een huurcamper het hele eiland rondgereden. Vooral langs de kust toen smalle wegen met aan 1 kant rots de andere zijde de zee
    A droomt er nog van zo smal.geniet er van en we horen nog wel
    Liefs Pa en Ma.

• 12 Juni 2016 - 14:02

Ewald:

Vive la France, terug naar de Franse keuken. Succes!
    En maak je ovre de hooikoorts maar niet druk, hier is het al weken een hooikoorts-horror, zelfs voor mij. Dat kun je dan maar beter daar hebben als je toch moet kiezen. Veel plezier verder nog en vergeet je Italiaanse Euro's niet in te wisselen tegen Franse...