Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu

Rome

Door: Marjon&Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen&Marjon

13 Mei 2016 | Italië, Rome

Gisteren een tocht gemaakt van 300 KM gedeeltelijk langs de kust wat natuurlijk mooie plaatjes opleverden. Het laatste stuk dwars door Rome was best een uitdaging. Veel getoeter en bij de stoplichten waar twee rijbanen waren het liefst met zijn vieren vooraan staan. Maar eerlijk is eerlijk als je de ruimte opeiste met auto en caravan gaven ze deze ook. Nadat we natuurlijk via de verkeerde kant de camping passeerden toch makkelijk de borden kunnen volgen en op camping Village Flaminio bereikt. Een plekje gezocht en nadat we de caravan neergezet hebben een welverdiend biertje gedronken. Een drukke stadscamping met zeer kleine plaatsen, maar met een toiletgebouw waar je mond bij openzakt, alles met marmer en klassieke muziek we gaan iedere dag twee keer douchen:) Vandaag rustig opgestart met een Italiaans croissantje, daarna lopend de boodschappen gehaald. Na een lekker kopje koffie de wandelschoenen aangedaan. Denkend dat we lopen het centrum van Rome konden bereiken:)
Eigenwijs natuurlijk maar geen spijt van onze actie. We hebben een dik uur gelopen en kwamen terecht op een terras tegenover het Ritz hotel in Rome waar we genoeg te zien hadden. In ongeveer een uur weer terug gelopen. Dus onze beweging wel gehad 12 KM in de benen. Morgen verder......

• 13 Mei 2016 - 20:32

Pa Boer:

Gaat goed zo te lezen veel nieuwe indrukken opgedaan Gaan jullie ook nog naar Het ST Pietersplein zondag morgen 1e pi pinksterdag"??

• 13 Mei 2016 - 21:27

Jurgen&Marjon :

Oei, nog niet over nagedacht. Misschien wel. Wij posten ook op whatsapp. Lees je dat ook?

Gr, Marjon & Jurgen.

• 13 Mei 2016 - 23:03

Alice:

Jullie hebben het prima zo te lezen. Mooie stad Rome en best wel overzichtelijk. Geniet maar lekker en denk morgenochtend even aan SMGS. Heel even maar :)

• 14 Mei 2016 - 11:13

Diana:

Ik vind het heerlijk om jullie reisverslag te volgen.Ik wens jullie een fijne tijd en blijf vooral verslagen schrijven,ik lees het graag.