Corsica 2 - Reisverslag uit Corte, Frankrijk van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu Corsica 2 - Reisverslag uit Corte, Frankrijk van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu

Corsica 2

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Jurgen&Marjon

17 Juni 2016 | Frankrijk, Corte

Vanaf het boerencampinkje waar we nu staan is het mooi wandelen en dat hebben we dan ook gedaan. En lekker gegeten, na de wandeling gisteren kwamen we door een dorpje waar we een restaurant zagen. Op de rem getrapt geparkeerd en er naar toe. Dagmenu was wel wat duur maar ach , het is vakantie:) nou wat we daar te eten kregen niet normaal. We begonnen met een charcuterie daarna beignets met kaas en ansjovis, toen cannelloni en lasagne daarna kalfs-ragout gevolgd door hele jonge kaas overgoten met au de vie en tot slot een vanille pudding. We plofte dat snappen jullie wel, we zaten zo vol dat we s'avonds niet meer gegeten hebben.
Na 2 dagen wandelen hebben we vandaag een rustdag gehouden, wel gezorgd voor weer een lekker fris bed maar verder niet veel gedaan. Wel vanavond op de camping gegeten everzwijn stoofpot heerlijk klaargemaakt door de patron. Nu verslag maken en morgen is het plan om weer een wandeling te maken. Jullie lezen het al we hebben het zwaar hier op Corsica:)

• 18 Juni 2016 - 00:22

Joost Wouters:

Hoi Jurgen en Marjon,
    zijdelings volg ik jullie middels de reisverslagen. Het lijkt mij ook een zware vakantie, alleen maar eten, zitten, lopen,slapen en weer eten. op de foto's constant mooi weer. Hier is het deze week wat minder, tussen de buien is het even droog. Gelukkig is het Jungle-camp voor de allerkleinsten droog verlopen, en nu slapen ze (hopelijk). Morgen de slotdag.
    volgende week wordt het iets beter weer, gelukkig maar, want eind van volg.week ga ik op de motor naar Noorwegen om ... te zitten, eten, slapen, en weer te zitten te eten en te slapen. Maar niet wandelen , want we hebben een kentekenplaat achterop met NL. ( Niet Lopen).
    groetjes en geniet nog maar. Joost

• 18 Juni 2016 - 09:59

Pa En Ma:

Hoi luitjes, dat lijkt allemaal goed en als je zoveel wandelt mag je ook wel flink eten. Je zou eens heel mager thuis kunnen komen. En dan zit Corsica er morgen ook alweer op. Je denkt 8weken dat duurt lang maar evengoed vliegt de tijd, maar jullie hebben het tot nu toe erg leuk gehad begrijpen we, geniet nu ook nog maar van de laatste weken. Wij zitten nu in het mindere weer, zon afgewisseld met regen, de temp valt nog wel mee. Jongens tot ziens straks in ons kikkerlandje. Gr. Pa en Ma.

• 18 Juni 2016 - 12:07

Pa Boer:

hebben medelijden met jullie al dat ge eet pas maarop. Moet er straks allemaal weer af

• 18 Juni 2016 - 18:14

Bianca Doolhoff:

Heerlijk die bourgondische leefstijl....................ook ons ding.

• 19 Juni 2016 - 00:42

Ewald:

Charcuterie, beignets met kaas en ansjovis, cannelloni, lasagne, enz.
    Momentje, ff mijn mondhoeken en mijn toetsenbord droog vegen, het loopt er spontaan uit...
    "José, hoe lang nog voor wij met vakantie gaan, ik heb honger!"