Sardinie 2 - Reisverslag uit Sardinië, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu Sardinie 2 - Reisverslag uit Sardinië, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu

Sardinie 2

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Jurgen&Marjon

10 Juni 2016 | Italië, Sardinië

Het is al weer een paar dagen geleden dat we ons vorige verslag geschreven hebben , De camping waar we nu staan ligt erg afgelegen en het wifi signaal is niet sterk genoeg om jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen.
We zijn afgelopen dinsdag gaan rijden en hebben een rit door het binnenland gemaakt, Het landschap van Sardinië is afwisselen glooien maar af en toe ook scherp afgetekende rotsen, dat gecombineerd met allerlei kleuren maakte het een mooie rit. De begroeiing is struikachtig, waardoor je continu weet dat je dicht tegen de kust aan rijdt. We staan bij de plaats Vignola Mare De camping is groot maar we staan rustig wat naar achteren op de camping tussen de pijnbomen. We hebben gisteren een berenrots bezocht en vandaag zijn we in Castelsardo waar ik nu het verslag zit te maken. Castelsardo is een middeleeuws plaatsje wat tegen de zee aan op een rots is gebouwd.
Vanmorgen trouwens gewekt door een koolmeesje dat in de caravan zat, het was ons al opgevallen dat deze meneer wel erg brutaal was. Het beestje bleef ook heel rustig en ging rustig op mij zitten wachten totdat ik de caravan deur open had en naar buiten gestapt was. Echt reuze grappig, helaas geen foto's van want zodra ik een fototoestel pak is meneer verdwenen:)

• 10 Juni 2016 - 17:00

Pa En Ma:

Hoe weet je dat het een hij is, ze stellen zich meestal niet voor. Grapje! Dus ook dit eiland bevalt goed. Gefeliciteerd trouwens met het 50jarig huwelijk van Marjon haar ouders. Wij zijn vandaag verhuisd naar de camping in Monteux. Het is overal behoorlijk druk. Zal wel van het mooie weer komen. Gr. Pa en Ma.

• 10 Juni 2016 - 18:52

Ewald:

Klinkt allemaal weer goed. Hoe is het verder met de fauna? Vossen, roofvogels, herten, enz gezien? En dan bedoel ik niet op jullie borden...