Sardinie - Reisverslag uit Cagliari, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu Sardinie - Reisverslag uit Cagliari, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu

Sardinie

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Jurgen&Marjon

05 Juni 2016 | Italië, Cagliari

Eindelijk Sardinië, allereerst willen we jullie bedanken voor de leuke reacties op onze verhalen. Het is soms best lastig om de goede inspiratie te vinden maar door de reacties komt het helemaal goed .
Afgelopen dagen hebben we niet zo heel veel ondernomen, gezorgd dat de koelkast leeg was en mondvoorraad ingeslagen voor de overtocht. We hadden een camping opgezocht vlak bij Palermo. Daar stonden we in een olijfboomgaard, op een heerlijk rustig plekje. We hebben nog olijfolie kunnen kopen die de beheerder perst van eigen olijven. Vooraf besproken hoe we het inschepen aan zouden pakken maarrrr niet gaat zoals je verwacht. Vrijdag zijn we de tickets op wezen halen en hebben we de route verkend (was nodig) om daarna zaterdag om 16.30 te vertrekken van de camping. Naar de haven verliep alles vlot, zo vlot dat we de rugzakken nog niet klaar hadden toen we te horen kregen dat Jurgen met de auto de boot op moest en ik bij de overige passagiers moest gaan staan. Weg planning:) voelt niet leuk op dat moment maar geen keuze. Gelukkig was op het moment dat ik bij de ticketcontrole kwam Jurgen er ook weer. Dus dat viel achteraf mee dan het zoeken naar een plekje om de nacht door te brengen, ook gelukt:) Doordat we laat waren met boeken konden we geen hut of stoel meer boeken en hebben we de nacht doorgebracht in een algemene ruimte. Om half 8 uitgevaren en om half 8 waren we in Sardinië. We staan op 30 km vanaf Cagliari op een hele rustige camping waar we vanavond een heerlijke Pizza hebben gegeten. Morgen de koelkast aanvullen en overmorgen weer verder Sardinië verkennen.

• 06 Juni 2016 - 08:52

Rens:

Leuk hoor, om jullie belevenissen zo te volgen. Zo af en toe bekijk ik via google maps en streetview de plaatsen waar jullie zijn (geweest). Mooie plekjes, hoor. Geniet ervan!

• 06 Juni 2016 - 12:06

Rineke.:

Ben benieuwd naar jullie verhalen over Sardinië. Ooit willen we daar graag nog een keertje naartoe.
    Geniet er maar van.

• 06 Juni 2016 - 12:08

Pa En Ma:

Zo heeft iedere maatschappij z'n eigen regels. Toen wij va Griekenland naar Israel gingen mocht ik gewoon blijven zitten,maar daarna was het wegwezen en niet meer in de buurt komen. Wij hadden toen wel een hut maar dat duurde ook een paar dagen. Geniet van jullie verdere reis. Gr. Pa en Ma.

• 08 Juni 2016 - 07:54

Bianca Doolhoff:

Het ziet er allemaal weer TOP uit.