Richting Sicilië - Reisverslag uit Scalea, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu Richting Sicilië - Reisverslag uit Scalea, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu

Richting Sicilië

Door: Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen&Marjon

22 Mei 2016 | Italië, Scalea

Vandaag hebben een prachtige rit gemaakt zuidelijk richting Sicilië. mooie wegen gereden door bergachtig gebied met regelmatig de Middellandse zee aan onze rechterhand. We zijn op een camping terecht gekomen die niet echt iets voor ons is, en het feestgedruis vanuit het aanliggende dorpje help ook niet echt mee. Hier houden we het op één nacht dus. Wel even de voetjes in de Middellandse zee gehad, en straks naar de zonsondergang kijken.

• 23 Mei 2016 - 18:35

Henriëtte & Han:

Het ziet er allemaal geweldig uit, maarrehhh hebben jullie ook n beetje uitgerust? Of wordt dat tijdens de bootreis? Natuurlijk krijg je ongelofelijk veel energie van deze ontdekkingstocht maar toch

• 27 Mei 2016 - 16:17

Ewald:

Kijk... in ieder geval schone voeten. Heb je het aantal IE's bijgehouden in het water (Shell-term)... :-)