Lucca - Reisverslag uit Pisa, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu Lucca - Reisverslag uit Pisa, Italië van Jurgen&Marjon - WaarBenJij.nu

Lucca

Door: Marjon&Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen&Marjon

11 Mei 2016 | Italië, Pisa

Deze keer naar Lucca geweest, was wat verder rijden en ik had alleen maar een leuke foto gezien dus hopen dat het ook leuk zou worden. De stad waar de componist Puccini geboren is, een mooi stad met veel oude gebouwen en leuke doorkijkjes. Zoals de foto's tonen. Hier hebben we ook heerlijk gegeten en zoals Bettina ons aangeraden had een ijsje gegeten. Ik moet zeggen heerlijk ijs.

Vandaag niet zo veel gedaan, Jurgen heeft hardgelopen en verder gewoon wat gerommeld rond de caravan. Morgen gaan we op weg naar Rome ben heel benieuwd wat we weer tegen gaan komen op ons pad.

• 11 Mei 2016 - 19:34

P En Ma:

Wij zijn in de regen naar Autun gereden ,prachtige oude stad maar de camping is Kut( foei Pa) Morgen verder naar Roanne ,weten daar een heel mooi campingkje. Goede reis verder .

• 11 Mei 2016 - 20:31

Bettina:

Staat Siena ook nog op jullie lijstje?

• 12 Mei 2016 - 18:58

Ewald:

Jawel, het woord eten is gevallen! Eten in Toscana, Umbria, Rome. Trattoria, osteria, ristorante, pizzeria, bruschetta, bistecca en risotto... jullie zijn de 'plat de jour' nu compleet vergeten neem ik aan?

• 13 Mei 2016 - 19:24

Jurgen&Marjon :

Tja Ewald, ik wil niet zeggen dat we niet lekker gegeten hebben maar beter als een plat du jour in Frankrijk nog niet. Wel duurder!!